Sponsor Bağlantılar

t>

Yetersiz İçerik Hatasını Nasıl Çözerim ? Acil yardım

Sitem için ne zaman Adsense' e başvuru yapsam yetersiz içerik hatası alıyorum ama eğer bu yeterli sayıda paylaşım olmadığını işaret ediyorsa bu imkansız çünkü sitem paylaşım dolu yani reklam olan diğer aynı türden benımkı ıle sitelere baktıgımda daha az yazı var bu yüzden kabul edilememesi gibi bir şey söz konusu değildir bence. Bundan önce bunu bir daha sordum ama sorunumu halledecek cevap veren olmadı. Yani hep tahmini daha doğrusu çözümle ilgili hiç bir şey söylenmedi. Bu sefer benim sorunumu kökten çözecek ve benimde Adsense' e dahil olmamı sağlayacak bir kahraman arıyorum.. 




Merhaba
Öncelikle sayfanıza özeleştirilerinizi kendiniz yapmalısınız. Bu site hangi kitleye hitap ediyor. Kullanıcılara neler vadediyor ? Bu sorulara net cevaplar verebiliyor musunuz ? Ben sitenize girdiğim zaman yetersiz içerikten ziyade, içerik göremedim. Kaliteli bilgiler ile kullanıcılara ulaşmalısınız.
Saygılar.

0 yorum: